Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tridor.
Kul o höra att du mår bättre men jag trodde du hade hela samlingen bredvid dig i sängen.GÖTT! Första gången sedan i torsdags kväll vid 17 tiden då jag blev sängliggande är man på benen! Blev att gå ner en trapp för att byta till denna 40mm Paneraien... Blir dock hemma några dagar till så man blir fullt frisk, tack och lov för att det finns antibiotika !
Kul o höra att du mår bättre men jag trodde du hade hela samlingen bredvid dig i sängen.
GÖTT! Första gången sedan i torsdags kväll vid 17 tiden då jag blev sängliggande är man på benen! Blev att gå ner en trapp för att byta till denna 40mm Paneraien... Blir dock hemma några dagar till så man blir fullt frisk, tack och lov för att det finns antibiotika !
Så ska en panna i min smak se ut, 40mm och datum Skönt att du kryat på dig.
Hehe..Tridor är både älskad, hatad och ganska ovanlig Af SjodahlJag diggar den där klockan som fan Omisch, den är så speciell med den där länken, pricken över i skulle man kunna säga ...
Suben ska iväg en sväng så dags att låta jubileelänken hitta tillbaka till sin Rolex.
OBS! Översta bilden är inte ett montage, det såg faktiskt ut så.
Turn-O-Graph 116264 på armen idag. Visst är den fin Vintage92
Du vet att det bara är att skicka ett PM så löser vi lite deg åt dig
I dag kan jag tänka mig att ses på Kårsta Golfklubb. Jag mår sådär faktiskt...Tror att jag såg christian-h på Kårsta Golfklubb i förmiddags. Skäggig kille som såg orimligt bakis ut.
I dag kan jag tänka mig att ses på Kårsta Golfklubb. Jag mår sådär faktiskt...