Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tillbaka från Rob
Inga direkta detaljer tyvärr. Krävs extract from the archives. Bra generellt skick. Lite matt tavla och länken har en dålig bit där spännet slår i i övrigt väldigt trevlig och går kanon.Har vi fått reda på några detaljer om den där än?
Dags att paketöppna tycker jag...
Inga direkta detaljer tyvärr. Krävs extract from the archives. Bra generellt skick. Lite matt tavla och länken har en dålig bit där spännet slår i i övrigt väldigt trevlig och går kanon.
Modellen som heter 3800/1 började tillverkas 1981 och fortsatte istortsett oförändrad fram till en bit in på 2000talet.Den är grymt snygg i vilket fall!
Kan egentligen inget om PP men antar att sigma-tavlan daterar den till mitten av 70-ish?
Vad är det för ref?
...fasen, nu har jag nördat så länge i RO utan att handla så att jag nästan tröttnat och börjar snegla trånande på Nautilus istället. Damn.
Modellen som heter 3800/1 började tillverkas 1981 och fortsatte istortsett oförändrad fram till en bit in på 2000talet.
Fan borde köpt den till höger för 50kr istället så hade jag tjänat massa med pengar.
kul! Är det brons eller mässingvarianten? Kollat lite på den senare, dock inte aktuellt med köp just nu. Aldrig testat en shark diver, de verkar roliga