Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag skickar PM till dig.Dansken skrev:Har beställt en 009 med gummi band men blev sugen på denna också snygg för bra pris men finns inte i Sverige?
Ja, det ger ju en hint tillbaka till de äldre GS-modellerna. Minns inte riktigt vad det är för material. Någon som har koll får gärna lägga in en liten notis om det. Har för mig att det är onyx, eller något åt det hållet. Det ska hålla tidens påverkan väldigt bra i alla fall.klockodile skrev:En GS skall ju smyga lite under radarn!?![]()
Jag tokgillar de svarta inläggen i visare och index på den här modellen btw.
Bomier skrev:Idag blev det en gammal Explorer (1016)
Mvh
Micke E
Vintage92 skrev:[/quote
Fan vad bra det blev som ny![]()
Porsan skrev:Kanske inte helt oväntat denna...![]()
Perfekt som beater!Rber skrev:![]()
Numera min enda Seiko!
Plockat fram hojen? Jag tog fram min igår. Kallt som satan, men det var det värt.Rber skrev:Numera min enda Seiko!
Jepp! Hade premiär 8 mars, så jämfört med då så börjar det bli riktigt gött nu. Underställ med fodrade gore-tex gör det uthärdligt!yonsson skrev:Plockat fram hojen? Jag tog fram min igår. Kallt som satan, men det var det värt.Rber skrev:Numera min enda Seiko!
Lägger upp en bild på min nya av enbart för att retas :lol:Rber skrev:Numera min enda Seiko!
EXAKT vad jag tänkte när jag körde igår. Shit vilket ös det är i den! Synd att den inte "är lika snabb" i slutet av säsongen.Rber skrev:Hojen är så jäkla snabb när man inte kört på ett tag. :mrgreen: