• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Kör den nya för dagen även om den fungerar sådär just nu :)

IMAG0287_zps533f9d5e.jpg

IMAG0281_zps2b5fbacc.jpg
 
Fredag, pipa, favoritklockan och favoritforumet. Kan det bli bättre? ;)

c1852ab1-47ba-4437-89ec-84ca84ec9215_zpsf4a11c90.jpg
 
Sitter och väntar på att en hemgjord pizza skall bli färdig i ugnen och läppjar på ett glas rött, och förstås...väntar på hockeyn i kväll!
Är ju HV-fan eftersom jag bor i Jönköping, men ett Norrlandsderby vore roligt att se!

Mvh
Michael
 
På diet, men iom att det är fredag får jag fira med en öl. :)
Fick tillbaka en gammal PAM-hommage som morsan snott också. Känns lite ovant, men en ganska trevlig klocka.

IMAG1038_zpsf95fe480.jpg
 
Nu har 6309 fått mycket tid så det var dags att plocka fram den här godingen!




Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1365182424.780106.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1365182424.780106.jpg
    96.4 KB · Visningar: 117
Ingen bild, men har tagit så jävla mycket helg just nu. Sambon har somnat, har hällt upp en aggressiv "tre-fingrars-laphroig" och upptäcker att det är världens filmbonanza på Tv av allt. Fight Club eller Point Break? Två av mina favoritfilmer alla kategorier går samtidigt. Surfar snabbt in och löper Point Break på iTunes för att se den efter åt... Klockan? En 60-tals Omega seamaster som vanligt...
 
jonas_w skrev:
Ser man på, du har en likadan! Nu behöver jag bara hitta en tidsenlig rolexlänk till min. Velar lite mellan jubilee och oyster. Tycker båda passar.

Nja, det tvekar jag nog en smula på... :roll:
Kör på jubilee, det är svaret på alla livets frågor.
 
En lite mer udda fågel i samlingen. Lyckades rädda igång den från renoveringslådans djupaste hörn. Krävdes bara lite rengöring av batterirester och skräp så gick den igång med nytt batteri.

20130406_003_zpsb1f83fd0.jpg
 
Tillbaka
Topp