Kan ju bli ett bytlån nån gång, har aldrig haft en SD på armen mer än 15 minuter.Fast visst är den grann, din Dayya
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan ju bli ett bytlån nån gång, har aldrig haft en SD på armen mer än 15 minuter.Fast visst är den grann, din Dayya
Bättre med klockbuffe på GTG.Fortfarande varmt och middag på italienska stället ikväll. Buffé kan bli lite trist [emoji12]
Radohomage?
Får dubbel posta då första bilden var kass
Ser riktigt fin ut! Grattis!
Radohomage?
Skall bli spännande att se slutresultatet.Målar grejer till hojen
Då bilr det kategorin classic designs.Rado är för dåligt för att bli hommagerade. Så nej.
Började med Katastrof! Ballongerna sprack inte, frugan skitförbannad eftersom det sved duktigt i skinnet när jag sulade och barnen blev skitskrajja. Sen blev de glada när de fick peppra mig med ballonger och hälla vatten över mig. Jag förlorade...Vi vill gärna bli uppdaterade.
Vad hade hon för klocka?Började med Katastrof! Ballongerna sprack inte, frugan skitförbannad eftersom det sved duktigt i skinnet när jag sulade och barnen blev skitskrajja. Sen blev de glada när de fick peppra mig med ballonger och hälla vatten över mig. Jag förlorade...
Vad hade hon för klocka?
You lose.Cartier Tank Solo
Gillar att du provar dig fram.Testar DD på mörkbrunt lädernato. Vad tycker ni, flyger det?
Absolut!Kan ju bli ett bytlån nån gång, har aldrig haft en SD på armen mer än 15 minuter.
Deal!Absolut!
+1!Gillar att du provar dig fram.
Har fått mycket skit för mina försök ibland, även kombinationer jag faktiskt gillat själv.
Dra igång nån liten fining! Provar mer än gärna din 5513 [emoji12]Bättre med klockbuffe på GTG.
Bara att höra av sig om du är i närheten.Dra igång nån liten fining! Provar mer än gärna din 5513 [emoji12]
Ferrarin saknas?Miami vice...
Hade öglorna varit i guld hade det varit mer än flygande...Testar DD på mörkbrunt lädernato. Vad tycker ni, flyger det?
Kommer nog att testa det mesta med DD de mee lättblödda ögon för helt enkelt blunda!Gillar att du provar dig fram.
Har fått mycket skit för mina försök ibland, även kombinationer jag faktiskt gillat själv.