• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Sitter på tåget på väg till våra grannar för att köpa "nästan" en graal klocka [emoji16]
ImageUploadedByTapatalk1433410084.066148.jpg

Har ni järnväg mellan husen!?

Då hittade jag semesterklockan till sist. Har haft ruelse för att bara ha en enda klocka i en dryg månad(ja, så illa är det ). Att ha en tråkklocka är ju värre än sunkiga hotell. Har prövat runt en del senaste månaden, men inte hittat rätt förrän nu.

Nåväl, nu har jag provat den tilltänkta en dag och känner stor tillförsikt. Bl a hög kvalitetskänsla i uppdrag trots att det bara är en förfinad 2824.

Jag har haft ett antal med dessa ETA -verk i andra versioner. Men här märks det även solklart på grafen vilket hus den stammar från…

[Dessutom snygg med juste submariner feeling. Det enda man kan invända emot är väl att vridringen är litet mesig, men den kraftiga boetten kompenserar väl. Ett bra alternativ för ett vintage fan.

URL=http://s1264.photobucket.com/user/kettil1/media/BB2 150504_zps1b9zuzhm.jpg.html]
BB2%20150504_zps1b9zuzhm.jpg
[/URL]

Så nu kan man lugnt resa med alla gamlingar kvar hemma i bankfacket. :)

Tillbaka
Topp