Aquastaren
Silver
Sitter på tåget på väg till våra grannar för att köpa "nästan" en graal klocka [emoji16]
Har ni järnväg mellan husen!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sitter på tåget på väg till våra grannar för att köpa "nästan" en graal klocka [emoji16]
Snyggt! Den blev ju som ny.Nytt insert från Bergströms. Perfekt!
Solar på balkongen..
Funny thing men skulle ha klippt mig idag men min frisörska är sjuk.Du måste klippa dig och skaffa ett jobb gosse
Snyggt! Den blev ju som ny.
Får se hur länge du kan vänta innan du provar om gummit passar.
Grattis!Väntar på att bli pappa för första gången
Vi vill gärna bli uppdaterade.Förbereder paybacktime! Frugan satte väckarklockan två timmar för tidigt innan dess hade barnen turats om att väcka mig för att tala om att de var kissnödiga nu jävlar!!!
Bra prioritering: klocka, öl och fotboll i nämnd ordning.Vackert väder sparka läder. Snart fotboll men först några öl!
Blir nog Datonan i morron, skall på studentkalas.Tack! Fresta mig icke!!
Ha! Är numera helt immun mot allt vad Daytona heter. Jag dwellar numeraBlir nog Datonan i morron, skall på studentkalas.
Fast visst är den grann, din DayyaBlir nog Datonan i morron, skall på studentkalas.