Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad har du för årgång på din Dweller?
Vad har du för årgång på din Dweller?
Snygga bilder. Kommer ett Rubber till min idag. Denna gång blev det glidelock modellen. Så jag tror den blir lite tooligare då
Snygga bilder. Kommer ett Rubber till min idag. Denna gång blev det glidelock modellen. Så jag tror den blir lite tooligare då
Absolut! Bilder kommer!Hör av dig när du tröttnat, om typ en vecka eller så
Helsvart, denna gång?
Lägg gärna upp lite bilder på hur det ser ut, med just glidelock.
Vad har du köpt för ref på ditt Rubber B till dwellern?Snygga bilder. Kommer ett Rubber till min idag. Denna gång blev det glidelock modellen. Så jag tror den blir lite tooligare då
Detta M104SD4K-BK-SVad har du köpt för ref på ditt Rubber B till dwellern?
Jag gillar Old Fashioned ganska mycket, om samhället accepterade att jag drack en nu kl 10.35 på jobb så hade jag gjort det.
Min första Rolex
Den där marinen är riktigt snygg och luxuös!Nu kör vi igång dagen
Ruttet jobb idag?...
Den där marinen är riktigt snygg och luxuös!
Old F är ALLTID rätt! En av hemligheterna är lite Apelsin Bitter i oxå. Inte bara "vanlig" Angostura!
Å jag är en mästare på att blanda dom...
Eller hur @callecalle