Aquastaren
Silver
Du menar fläsket i lovart ;-DTävlingsseglar... Eller snarare är kött på kanten åt polaren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du menar fläsket i lovart ;-DTävlingsseglar... Eller snarare är kött på kanten åt polaren.
Den sitter bra, den där!
Sitter och väntar på tåget och njuter av nya klockan [emoji39] att solen skiner är bara ett plus idag.
Den där var inget jag sett tidigare...På studentmottagning och kom över, bl.a., denna. Är det en pvd? Nån dom har koll på quartz breitling?
Ger ju lite GUL vibbar?Den där var inget jag sett tidigare...
Den är...tuff.Nyförvärvade sommarklockan. Man kan riktigt känna öl lukten @RicVin handledssvett och andra kvarlämningar efter passarounden, japp det är den.
Snyggt!Matchar till middagen
Vunnen på företagstävling på 90-talet tydligen.Den där var inget jag sett tidigare...
Tar en sista kaffe innan tillägning.
Du tar väl skåpet med dig.Lastar in mina små vänner i säkerhetsskåpet.
Åker bort ett par dar...
Halva vägen avklarad. Om 3 tim så kan jag sjunka ner i en fåtölj, ta mig ett glas rött och lyssna på havsbruset. Långweekend i stugan.
Grattis!
Fan! den där har badat i mitt ölglas.Nyförvärvade sommarklockan. Man kan riktigt känna öl lukten @RicVin handledssvett och andra kvarlämningar efter passarounden, japp det är den.
Känner mig så dålig, inte hunnit med det ännu
Det mest fascinerande är att skicket är så bra som det är trots dess tidigare något slampiga liv.Hittade bildbevis.
Hann med lite kvalitetstid också.Det mest fascinerande är att skicket är så bra som det är trots dess tidigare något slampiga liv.
Ha!! Det är inte bara handledssvett! Hade den i svanken rätt länge medan frugan tog bilder på klockan och gnuggisttueringen som även den satt i svanken. Länge.....Nyförvärvade sommarklockan. Man kan riktigt känna öl lukten @RicVin handledssvett och andra kvarlämningar efter passarounden, japp det är den.
Åh fytte rackarn!! Nån som vill köpa en Magrette?Ha!! Det är inte bara handledssvett! Hade den i svanken rätt länge medan frugan tog bilder på klockan och gnuggisttueringen som även den satt i svanken. Länge.....
Ha!! Det är inte bara handledssvett! Hade den i svanken rätt länge medan frugan tog bilder på klockan och gnuggisttueringen som även den satt i svanken. Länge.....
Tadam!!
Ny dag och dagens klocka blir:
5513.
När @RicVin masat sig upp postar jag i fredagstråden också.
Nice! kanske skall sätta ett Rubber B på min bara för att jag kan.
Stugläge, rödvin, whisky till flickvännen, 70talsinredning, Tissot, sovande barn, hund på fötterna och havsbrus som bakgrundsljud. Kom igen nu fredagstråd!Låter skönt, hoppas på bild.