Speedmaster
Grymt band! Vad är det för något? Känner att min vill ha något liknande
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Speedmaster
Guldgruvan?Tillbaka i gruvan igen...
Mvh
Micke
Tack! Det är ett alligatorskinn jag beställt från Vietnam. Superfint! Omega själva har något liknande fast till helt andra pengar. Nu hittar jag dock inte säljaren tyvärr, men kolla runt så kan du säkert hitta något liknande.Grymt band! Vad är det för något? Känner att min vill ha något liknande
Ruskigt jäkla fet! Vad heter den? Årsmodell?Ahhhh en regnig tråkig måndag , men Heuern gör allt mycke roligare , mission accomplished ✌
Grattis! Riktigt fin. Vad kostar en sådan om man får fråga?Ahhhh en regnig tråkig måndag , men Heuern gör allt mycke roligare , mission accomplished ✌
Så läcker och Seamastern är nästan ännu läckrare.Ahhhh en regnig tråkig måndag , men Heuern gör allt mycke roligare , mission accomplished
Tack! Det är ett alligatorskinn jag beställt från Vietnam. Superfint! Omega själva har något liknande fast till helt andra pengar. Nu hittar jag dock inte säljaren tyvärr, men kolla runt så kan du säkert hitta något liknande.
Ruskigt jäkla fet! Vad heter den? Årsmodell?
Do we have a lucky Tradera winner here from the forum ??
These model 2447's are super rare & add the fact that they are powered by the Valjoux.72 & are considered the forerunner of the Carrera they are highly sought after over on the Heuer forum. I had actually guessed this one to go for somewhere in the 28-30k range so a good buy for some lucky bidder.
Here's my one complete with the even rarer original box
Cheers - Darren
Grattis! Riktigt fin. Vad kostar en sådan om man får fråga?