Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt nöjd, en bra allround klocka som passar med det mesta och funkar med nästan alla olika sorters band, min favorit är ju sharkmeshRiktigt fin klocka. Sugen på en sådan själv. Nöjd med din?
Aqualand och Alfetta GT på slingrande vägar.
Wtf! Nato?!
#gummohatarejnatolängreförlåtWtf! Nato?!
Haha, förstår det, den kombon är ju grym!#gummohatarejnatolängreförlåt
Här var det blått Du måste posta lite bilder på den där i roulette - datum - tråden!Startar sista arbetsveckan innan semestern med rött datum. Håller kvar helgkänslan.
Tack! Det har väl hänt att jag överdrivit och uttryckt mig lite slarvigt tidigare. Min motvilja rör vissa färger och vissa klockor. Vilka beror givetvis på min dagsformHaha, förstår det, den kombon är ju grym!
det är 36mm va?Explorer 1 på rubberB
Jag sportar samma som på min subC (114060). Lycka tilldet är 36mm va?
Vilket gummi passar till den... funderar på att köra samma kombo själv. Kan inte hitta på rubberb's hemsida.
Var ute den korta stund solen var framme idag