hollow123
Silver
Ny natostronk från singular!
Joinar du smögen på lördag maestro?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ny natostronk från singular!
Jo... Men regnet? Varför regnet?Se det positivt man slipper ju värmen och att svettas om nätterna Efter förra sommaren ser jag fram efter en mer "sparsmakad" variant i år...
Gör så!! Man MÅSTE köra Speedy på tisdagarna om man har en! Jag bytte nu när jag kom hem!Jag också!
Kör min "nya" tråksub (gillar skarpt!) på ännu nyare Isofrane. (Kom igår) Burit Speedyn EN gång sedan suben kom för tre veckor sedan. Byter väl ikväll då...
Kändes lite somrigt och framförallt bekvämt! Tyckte att det passade ganska bra.@Jens har sommaren kommit? Sommarbandet sitter iaf på ser jag - fräckt! Svart gummi på storebror och blått läder på de andra.
Får snart också hem en TT. Fast mindre och inte på långa vägar så maffig som dinFår bli samma som igår!