• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Glömde ju bort det. :( Bra klockval! var det något att se?
Första gången där, svärfar ställde ut sin MG. Riktigt trevligt, massa sköna bilar och mysiga människor. Fanns såklart en massa fantastiska bilar, men min favorit blev en grön Alfa Giulia Sprint GTV. Fick inget bra foto på den, men det var ungefär en sån härna...
image.jpg
image.jpg

Första gången där, svärfar ställde ut sin MG. Riktigt trevligt, massa sköna bilar och mysiga människor. Fanns såklart en massa fantastiska bilar, men min favorit blev en grön Alfa Giulia Sprint GTV. Fick inget bra foto på den, men det var ungefär en sån härna...
image.jpg
image.jpg
Synd att jag missade chansen att träffa en KS-broder..

Blir så jävla trött på dåligt gjorda gaddningar. När dessutom tatueraren inte ens lyckas få till visarna rätt så är det inte bara fult utan också pinsamt. Stackars kund.
Screenshot_2015-06-28-23-49-38.png

Timvisaren kan med lite fantasi stå på 5 över ett och minutvisaren står väl på 37, typ.
Det här är inte första exemplet som jag sett och förmodligen inte sista heller.

J

Det fanns massa kul grejer att testa i Arizona. Man kan väl sammanfatta det hela med att "open carry" inte är ett problem och att personer som inte har en mindre arsenal hemma betraktas med största misstänksamhet. Att köpa en liten 40 acres ranch i öknen var billigt. Där kan man i lugn och ro ägna sig åt allt skytte man gillar. Skyltar som "trespassers will be shot" bör respekteras...
På denna bild fick jag med både daytonan och äppelklockan.
image.jpg

På väg mot Flagstaff. Övernattat i Needles. Sen frukost vid 9 tiden. Inte så varmt än. Bara drygt 40 grader torr ökenhetta i skuggan... Frågan är var skugga finns...
image.jpg

Tillbaka
Topp