Linkan
Guld
Kör du vanlig redigering? eller kör du någon app. bra bilder förresten!Sommarbeater på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kör du vanlig redigering? eller kör du någon app. bra bilder förresten!Sommarbeater på
Mina trix ä;Imponerade.. Har Iphone 5S (som inte ska vara så mycket sämre), men är långt ifrån dina.. Kör du med något särskilt App ?
Tackar för tipsenMina trix ä;
Putsduk (både lins som rent glas/klocka)
Bra ljus (bilen är en utmärkt studio)
Fokus i bilderna och fokusen rätt placerad
Bra bakgrund.
Bildkomponering
Snabb fotoretuchering i Snapseed (gratis app som är suverän)
Snygga klockor!
Lycka till!
@Linkan
sjukt najs! lägg ut den sedan på köp och sälj på KS så tar jag den hahaKommer från Rusta men vette sjutton om de finns kvar.
Snyggt strap! Har letat efter något lämpligt till min 556i som omväxling till länken. Är det Hirsch det där? Badbart?
Första semesterdagen får bli med Sinn
Tackar, det är ett Hirsch Robby. Badbart till 300m enligt Hirsch hemsidaSnyggt strap! Har letat efter något lämpligt till min 556i som omväxling till länken. Är det Hirsch det där? Badbart?
Tack! Ska spana in det. 300m borde räcka för sommarplaskandetTackar, det är ett Hirsch Robby. Badbart till 300m enligt Hirsch hemsida
Kör på, alltid roligt att följa projekt.är lite sugen på att pyssla denna regniga sommar. Funderar på att göra om denna låda till en klocklåda