Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillar faktiskt det orangea bättre trots att det inte matchar det röda.
Slängde på ett super oyster på skx007:an igår. Gillart!![]()
Helt korrekt, tror du jag har påpekat det faktum att hon bör skifta arm med armband eller klockan, men nej, det var inget alternativ...Vänta, har hon, som jag antar det är (?) ett armband UNDER klockan?
Kan hålla med dig, det röda är mer julklocka.Gillar faktiskt det orangea bättre trots att det inte matchar det röda.
Yonsson?What weighs 6 ounces, sits in a tree, and is very dangerous?
Sinnes vackert!Som VD för ledighetskommiten gör jag mitt bästa genom att leda genom gott exempel. Imorgon blir det med största sannolikhet klockspottning här på Capri, ![]()
![]()
![]()
Det vore trevligt. Är här av och till under semestern.Mycket Båstad nu, kanske en miniGTG några stycken någon eftermiddag?
Borde gå att styra upp något.Det vore trevligt. Är här av och till under semestern.
Så ska det se ut!
Grymy läcker
Centrera, männskaPlaying Cards![]()
Liten gtg ikväll, en Nautilus och en Calatrava köpta nya 84 resp. 88 med boxar och papper. Calatravan använd några gånger bara.![]()
Speedmastern är från 71, 808 ändlänkar och den ovanliga och enligt mig snyggaste 1450 länken!
Radiomir i rött guld är fräscht!![]()
En IWC rova i princip helt oanvänd alltså ej renoverad från 1918(!) i 18k guld.
Någon här från Bälinge/Ärentuna med en släkting som fyllde 60 den 22/9 1918?![]()
![]()
Yup, citizen alarm date från 68Grymy läcker. Är det Citizen?
Haha. Cool klocka. Sätt mig på kö om den flippasYup, citizen alarm date från 68jag har använt den som väckarklocka ett par dagar nu. Den skrämmer livet ur mig på morgonen