Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Med den där tavlan var ju inte min gissning helt vilse ändå känns det som ^^ Så. jäkla. bra.Hehe, hade jag blivit OWG så hade det lätt kunnat bli med denna. Kör på finsk tid ett par veckor till, fast har ju missat ställa GMT funktionen på hemmatid.![]()
Så snygg! men hur går jakten på en oysterlänk till den?
Häftig Speedy. Ref?Första dagen i NYC, spöregn. Passar på att läsa på lite om NASA och rymden på American Museum of National History museum så länge.![]()
Jotack!Jobbigt nu...
![]()
Betyder der att de va extra bra gjort?![]()
Var hittade du det paislymönstrade natobandet?
Kämpa! Det gör jag när jag ser vad du bär på handleden. Jävlars vad trevligt ur!Jobbigt nu...
![]()
Ja de krävs en bra machete för att göra det haha
Brorsan hittade det på bukten! Snuskigt bra kvalitet, feta ringar med fräst logga i spännet. Jag har en fabläs för paisley på bla. skjortor, nasdukar, pullovers, insidan av kavajer med mera![]()
Ursäkta frågan för en icke helt insatt i Seikos värld: vilken modell? Fin som snus må jag säga!...På perlon.
![]()
Ja, jag gillar också paisley...Ja de krävs en bra machete för att göra det haha
Brorsan hittade det på bukten! Snuskigt bra kvalitet, feta ringar med fräst logga i spännet. Jag har en fabläs för paisley på bla. skjortor, nasdukar, pullovers, insidan av kavajer med mera![]()