Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ursäkta frågan för en icke helt insatt i Seikos värld: vilken modell? Fin som snus må jag säga!
Klass! Jag tar bort bezels med en 66lagers damaskusstål-kniv från Shun heheKörde med en brödkniv från Global.![]()
Ja, jag gillar också paisley...![]()
Detta forum kommer göra mig fattig! Bilden gav mig ytterligare en dinka på önskelistan. Tack!Byte kläder på speedyn
![]()
Klädseln ser ut som @Pelarn65 profil bild![]()
Haha, bara till att vänja dig! varannan klocka som postas på detta forum ger ju en "vill ha-känslor"Detta forum kommer göra mig fattig! Bilden gav mig ytterligare en dinka på önskelistan. Tack!
Nice juHehe ja frun min jobbar med rättigheterna för Mumin trollen, så vi har en del sådana kläder![]()
Paisley är kungligt! Kolla in denna länken(har dock inte själv beställt något, änJa, jag gillar också paisley...![]()
Vad är det för bil?
Är nygifta (just vaknat på hotellet)
![]()
Audi TT-16Vad är det för bil?
Sweet! De flesta mönstrade finns precis samma modeler för 12euro på bukten! Fanns en massa feta band på sidan, tack för tipset!Paisley är kungligt! Kolla in denna länken(har dock inte själv beställt något, än).
http://www.hellonatostrap.com/index.php?route=product/category&path=80&page=1
Vinkar till alla Svenskar som är i Helsingör idag.Nä om man ska besöka Danmark då!
![]()
Grillat, plaskat i poolen, druckit öl och nu sabrerat min första cava![]()
Spanskt, franskt vem bryr sig när man va på lyset. Alkoholen slank ner iaf.Det var en väldigt fransk Cava du hade sabrerat där!![]()