Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg o kaxig!Tvättar leksaken![]()
Fint tangentbordÅska i vasastan, säkrast att byta till dykare!
![]()
Precis. Har själv haft enTackKlassiker..
Haha det blev något snett med ljuset. Tangentbordet är inte fullt lika äckligt som det ser ut på kortet...Fint tangentbord
Det är tur att du ändå har på dig beaternHaha det blev något snett med ljuset. Tangentbordet är inte fullt lika äckligt som det ser ut på kortet...
Mycket vacker tavla och en förjävla bra grillGrillar
![]()
Kallt i vattnet på baksidan?Beachhäng med Mr Zodiac.![]()
But of course it isFantastisk lume, måste vara en Seiko som lyser så bra![]()
Din YM är riktigt fin, måste säga att den växer!![]()
Räkafton på Sundsgården.
![]()
Fanns även skaldjurstårta och Västerbottenpaj.
![]()
Utsikt mot Ven på terrassen där vi intog kaffe och efterrätt.
Och här är kvällens uppsättning @MariaE, hustrun önskade sig ett vitt band till sin PO och jag körde orange gummi på min YM.
![]()
Haha jappBut of course it is. SBDX001 men det kände du säkert igen.
Ajajaj vad oförskämt snygg kombo. Själv lever jag det hårda Österlenlivet och bär beatern dygnet runt.![]()
Räkafton på Sundsgården.
![]()
Fanns även skaldjurstårta och Västerbottenpaj.
![]()
Utsikt mot Ven på terrassen där vi intog kaffe och efterrätt.
Och här är kvällens uppsättning @MariaE, hustrun önskade sig ett vitt band till sin PO och jag körde orange gummi på min YM.
![]()
Vitt på PO:n då? tycker det blev bra, ville ha orange kontrastsöm men hittade inget.Din YM är riktigt fin, måste säga att den växer!Och Orange ser inte så dumt ut på den heller.
Ja fy fn. Här är fruktansvärt kallt! 14 nätta grader skulle jag tro.Kallt i vattnet på baksidan?
Här har vi 18-19 grader.![]()
Kan du inte köra tidtagningen lite, retar alltid någon.Ajajaj vad oförskämt snygg kombo. Själv lever jag det hårda Österlenlivet och bär beatern dygnet runt.![]()
Då blir det badbilder i morron.Ja fy fn. Här är fruktansvärt kallt! 14 nätta grader skulle jag tro.![]()
Fixar imorgon!Skulle du kunna dra lite mer bilder på hur hög den är?![]()