Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag badar bara i badkar.Ja fy fn. Här är fruktansvärt kallt! 14 nätta grader skulle jag tro.![]()
Har sett vita gummi med orange kontrast på bukten!Vitt på PO:n då? tycker det blev bra, ville ha orange kontrastsöm men hittade inget.
Förbereder middagen!
![]()
Klockan eller leksaken?Snygg o kaxig!
Klokt val. Iaf om alternativet är 14 C.Jag badar bara i badkar.![]()
Snyggt! Men jag håller med, en orange kontrast hade varit klockrent. Rubber B gör inga som för den gröna Gmt-C? Otroligt dålig koll på Rubber b.Vitt på PO:n då? tycker det blev bra, ville ha orange kontrastsöm men hittade inget.
Rubber B gör bara till Rolex o Panerei.Snyggt! Men jag håller med, en orange kontrast hade varit klockrent. Rubber B gör inga som för den gröna Gmt-C? Otroligt dålig koll på Rubber b.
Bilen kan man lätt bli barnsligt förtjust i.Klockan eller leksaken?![]()
Sådär! Tycker den sitter riktigt bra på mina 17,5cm handleder och upplever den inte som särkilt stor/hög.Skulle du kunna dra lite mer bilder på hur hög den är?![]()
Riktigt snygg! Tack för bilderna, jag har gillat den länge och velat se lite bilder som inte är så styladeSådär! Tycker den sitter riktigt bra på mina 17,5cm handleder och upplever den inte som särkilt stor/hög.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()