Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du hittat hem nu G?
Baguetten Rock Hard?![]()
(Visserligen från igår, han inte skriva då)
Är ute på Vänern.
![]()
Vad skymtar vi här om inte Götheborg
![]()
![]()
![]()
Lite överdrivet att matcha klocka/buss.Fan har jag gett mig in på nu då?![]()
Fick ni gå ombord?Kikar lite på Götheborg.
![]()
Något gott i glaset också sen kan det inte bli bättre, förutsatt att det blir plats i någon hängmatta åt dig också.Tittar på tre vackra kvinnor som sågar grenar och försöker montera hängmattor.![]()
![]()
Var ruskigt lång kö och kostade 120:-, så vi struntade i det.Fick ni gå ombord?
Trevligt!
Var ombord på Götheborg i Shanghai 2006 när hon gjorde sin första långresa.
Lite överdrivet att matcha klocka/buss.![]()
Lite överdrivet att matcha klocka/buss.![]()
Fick ni gå ombord?
Kungen av one-liners!Något gott i glaset också sen kan det inte bli bättre, förutsatt att det blir plats i någon hängmatta åt dig också.![]()
Stil och klass, stil och klass min käre @jablaLite överdrivet att matcha klocka/buss.![]()
Undrar mest vilken klass du går i.Stil och klass, stil och klass min käre @jabla
Lokalproducerat vitt vin från Åhus och tre barn sällskapade mig i hängmattan. Inte en helt enkel balansövning.Något gott i glaset också sen kan det inte bli bättre, förutsatt att det blir plats i någon hängmatta åt dig också.![]()
Tror balansen är avhängig av vinet.Lokalproducerat vitt vin från Åhus och tre barn sällskapade mig i hängmattan. Inte en helt enkel balansövning.
Den högsta min vän, den högsta.Undrar mest vilken klass du går i.![]()
OysterQuartz?![]()
Vi koncentrera oss på att inte spilla ut Fransosen!
/JR