BOTL
Silver
Tidigare idag. Riktigt trevlig personal. Satan va köpsugen jag blev på en Panerai om det inte vore för priset. Frugan provade också lite klockor.
![]()
Kan någon säga vad denna Panerai heter??
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tidigare idag. Riktigt trevlig personal. Satan va köpsugen jag blev på en Panerai om det inte vore för priset. Frugan provade också lite klockor.
![]()
328Kan någon säga vad denna Panerai heter??
Grym bild du fick till!
Och Jubilee ej att förglömma.Matchar plysch och Coke.![]()
Be strong!Breitling 0 - Klinkers 1
![]()
Lider med dej broder!![]()
Be strong!
Du kan väl åtminstone ha den på högern och riktiga klockan som vanligt...Förväntar mig inga gillanden.
Men den släpptes i fredags och jag kunde inte låta bli.![]()
Perfekt klockval.Astrid Lindgrens värld i kroniskt duggregn sedan i förmiddags, men familjen trivs. Min semesterklocka, en Seamaster Pro med rött gummiband fick hänga med.
Gick BB rätt?Lite sent pga ingen WiFi men tidigare koll av tiden mot tidsnormalen BB!
![]()