KTM?
Haha min första tanken innan jag tittade noga va Dan Bilzerian![]()
Jag och Dan är tighta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
KTM?
Haha min första tanken innan jag tittade noga va Dan Bilzerian![]()
PORR! Galen hoj det där! Blir det annat än modifiering av reghållare? Avgas är ju nästan ett måste med det ljudet!Jag och Dan är tighta
![]()
PORR! Galen hoj det där! Blir det annat än modifiering av reghållare? Avgas är ju nästan ett måste med det ljudet!![]()
Kul att de har lyckats få ett trevligt ljud original, många hojar låter som symaskiner och saknar det där lilla extra från fabrikHar en kolfiber slip-on från SC-project liggande, men ska köra om hojen innan jag monterar den. Sjukt gott ljud även original faktiskt
Bara att slanga från nån av dieseltjyvarnas bilarTrevlig GMT! Årsmodell?
Jäkligt cool den där!Njuter fortfarande av semestern i Finland. Efter helgen väntar semester del 2 på hemmaplan med paketöppning bl.a.
![]()
FyfanFaktum är att de ganska ofta tömmer våra tankar, både i bilarna och lastbilarna/grävarna...
Tack! Det är en -98 jag fick i 18-års present en gång i tiden![]()
Tack! Det är en 510.523 från 1984.Jäkligt cool den där!
Vad är det för modell/ref.nr?
Vill ha!!!
Fint, Copenhagen island hotell va?
Stämmer bra! Varit där? Vad tyckte du?
Jag tyckte att det var ganska trevligt![]()
KABOOM! Är det blå eller svart boett?
Dan the Man!LLD med Obris Morgan myser på sjysst gummiblandning
![]()