Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klickade på gilla och förutsätter att något lika roligt kommer istället.Sista fixet innan Jaguaren lämnar mig![]()
![]()
Ursäkta att fokus är på köttet, men det är japansk wagyu hos Gordon Ramsey Maze Grill.
![]()
Nu behöver du ju inte tråna efter min Pluton längreProvar cordura på Aeron. Ernst färg. Frun nöjd.![]()
Fuckin ace!Fy fan, vilket kött! Det bästa du käkat?
Trånar...Nu behöver du ju inte tråna efter min Pluton längre![]()
Mycket. Kött. Fin. Klocka.Ursäkta att fokus är på köttet, men det är japansk wagyu hos Gordon Ramsey Maze Grill.
![]()
Är det en gammal Omega till vänster ovanför Longinesen? Ägaren får gärna träda fram med en bättre bild. Ser bra ut på den oerhört suddiga bilden
Hehe, men din är läcker den med. Är du nöjd med den?Trånar...![]()
Ja för fasenÄr det en gammal Omega till vänster ovanför Longinesen? Ägaren får gärna träda fram med en bättre bild. Ser bra ut på den oerhört suddiga bilden
Hehe, men din är läcker den med. Är du nöjd med den?
Tillbaka till ämnet, hittade fram till Rökeriet men gick en runda runt bukten först: (Ursäkta att klockan inte kom med men ville inte ha oskärpa i bilden)
![]()
Ps. Snygg bildÄr det en gammal Omega till vänster ovanför Longinesen? Ägaren får gärna träda fram med en bättre bild. Ser bra ut på den oerhört suddiga bilden
Hehe, men din är läcker den med. Är du nöjd med den?
Tillbaka till ämnet, hittade fram till Rökeriet men gick en runda runt bukten först: (Ursäkta att klockan inte kom med men ville inte ha oskärpa i bilden)
![]()