@Af Sjodahl , fräsig lur vart köper man en sådan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trygg kollega!Pannan fick följa med till jobbet idag.
![]()
Fin som snus! Ref?Trevligt med gummi som omväxling även om det inte är högsommarvärme.. Ursäkta dålig bild. Desto bättre klocka.
![]()
Kolla i hans paketöppningstråd! På en av bilderna ligger den brevid en sub rolex (tror jag) och en day date, då ser man hur stor den faktiskt är.Hur stor är den där?
Hur stor är den där?
Den är 44mm. Jag råder dig att gå in på Nymans och pröva några modeller. Har själv smala armar men jag känner mig bekväm med storleken. Kolla bilden som är tagen lite på avstånd i min paketöppningstråd, där ser man hur den ser ut på min 16,5cm handledKolla i hans paketöppningstråd! På en av bilderna ligger den brevid en sub rolex (tror jag) och en day date, då ser man hur stor den faktiskt är.
Tror jag aldrig skulle kunna bära upp en pga små handleder, synd det för den är ruggigt fin![]()
Förbannat snygg!
GRATTIS! Extra eloge att du tar dig tid att fota din klocka och lägga ut på KS en sådan viktig dagFörlovningsmiddag![]()
Alltså, den konserten skulle man ju vilja höra mer om. Kanske OT i denna tråd dock...![]()
Har nu sett allt tror jag. E-type live var en upplevelse...
Underskattat märke enligt mig!Oj oj två BP på samma sida idag. Det har nog inte hänt på länge.
![]()
Jävla fin klocka det där! Älskar saxonia linjen!Saxonia idag
![]()
Snygg! Köpt på marknad där nere?Flickan provar kläder på H&M här i Korea
![]()
Snygg! Köpt på marknad där nere?![]()