Greven
Guld
Fin tavla det där!Rockar DD som omväxling, perfekt till kvällen.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin tavla det där!Rockar DD som omväxling, perfekt till kvällen.![]()
SWEET!Dagens skål med godsaker!
![]()
Haha ja det hade varit nåt. Kan man snacka om expressleveranser..Sälj Camaron samt volvon och börja använda corvetten som budbil, då har du en väldigt god anledning att jobba på "golvet"![]()
ThanxDetsamma Dude![]()
Till mer än bara kortvarigt ligg för min del nu!![]()
Recept på skapelsen!Lagar JLW Chipotle Special och dricker amerikanskt vatten tillsammans med senaste årsklockan(ser nu att ändlänken måste risktas akut!)
![]()
Blev nog bara en illusion med vinkeln på handleden såg själv att det såg riktigt tajt utDiggar utsikten, MEN sitter inte klockan lite väl tajt runt handleden?
Först knäcker du en bira!Recept på skapelsen!
![]()
Klämde på en i veckan. Jävla bra klocka faktiskt. Mycket posisivt överraskad.Klappar katten, lyssnar på LeMarc ,tar en grogg, och begrundar nya natot,
Älskar verkligen denna beater,i mitt tycke bästa budgetdykaren ever!
![]()
Vad är det för en och vad är det för peng på den? Den var riktigt snygg å jag behöver en beaterKlämde på en i veckan. Jävla bra klocka faktiskt. Mycket posisivt överraskad.