Bara att klä ut sig till LiberaceFör mycket av det goda,väldigt svårtburet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara att klä ut sig till LiberaceFör mycket av det goda,väldigt svårtburet!
Risken är att den är kul i början men efter en vecka inte lika kul. Hade jag varit du så skulle jag satsat på något annat objekt.Sitter ock funderar på den här. En kompis som vill sälja............![]()
Pistolen ser obegagnad ut,och så många bovar som springer i Stockholm och rånar folk på klockor!!!Tjänsteklocka in, privatklocka ut!
Snart spritintag!
![]()
Inte för plånboken nej, därom är vi överens !Fan så stiligt...
Jag börjar skrämmande nog helt plötsligt känna en acceptans å tom. ett visst sug efter en gammal guld GMT/Sub...
Att hänga på KS så här mycket är inte hälsosamt...
Ljustavlade DJ gör sig riktigt fint på swartze läderByter till den här nyanlända skönheten som ramlade in idag efter en smidig affär med @16610
Jämnårig med min DD men köpt åt en vän som letat efter en ljustavlad DJ.
![]()
Vet väl både du o ja, dessutom ljustavlade DD.Ljustavlade DJ gör sig riktigt fint på swartze läder![]()
Snyggt, fast snyggare på min arm.Sätter genast på ett orange Rubber B på den nyanlända datejusten. Mest för utmana samt göra @MariaE glad.
Kom igen nu med åsikter för det vet jag att ni har.
![]()
Känner igen mig fast det brukar vara nyckelhålsjakt en sen lördagskväll.Snyggt, fast snyggare på min arm.Kvalitén på bilden är desto sämre... Själv har jag varit på nyckeljakt.. och efter några timmars sökande så fann jag dom här..
![]()
Själv har jag varit på nyckeljakt.. och efter några timmars sökande så fann jag dom här..
![]()
Precis vad jag behöver! Får jag ordinarie frus klocka på köpet?Fan du kan ju bli min reservhustru.Har av erfarenhet precis alla svaren på var man kan ha glömt nycklar, plånbok, glasögon, väska, you name it.
PrecisVet väl både du o ja, dessutom ljustavlade DD.
Kom hit så får du se.![]()
Precis en sån länk jag letar efter. Du råkar inte ha en till övers Mr Alf?DJ med arabiska siffror är mumma!
![]()