Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dags för analsvärtning?
Småfunkig? Superfunky tycker jag! Riktigt cool, gratis!Nyinkommen småfunkig quartzare på italienskt mocca-natoNågon som har info om denna?
?![]()
Damn......Ny klocka!!!
Hipp, hipp hurra för mig, Jules Audemars och Edward-August Piguet och hela gänget i Le Brassus
15300or, kolla i paketöppningstråden om ni känner för't..
![]()
Hehe.Alltid kul att få vakna upp med något nytt på armen
Men PCL-länkar alltså, räcker med att du andas på dem för att få lite repor, hm...
![]()
Stabil pjäsDeskdiving.
![]()
207gr med några bortplockade länkbitar har jag för mig. Så den känns på handleden. Tur att man inom kort får tillbaks subben som känns lite mer vardagligare.Stabil pjäs. Känns den tung?
Fore!Gick lite fel i skogen och hamnade på golfbanan. Hörlurar och folk bakom mig som ska slå ut är tydligen ingen bra kombination...![]()
Jo, så in i helvete. Men det här armbandet är utöver det vanliga. Hur jag än vrider och vänder på min handled så får aldrig klocka och armband kontakt. Annars skulle jag aldrig ha det på samma handled.Fore!Du är inte rädd för repor med metallarmband? Vänliga hälsningar, Repångestmannen
Jo, så in i helvete. Men det här armbandet är utöver det vanliga. Hur jag än vrider och vänder på min handled så får aldrig klocka och armband kontakt. Annars skulle jag aldrig ha det på samma handled.![]()
Ändrade fokus på förekommen anledning!
![]()
Vilken sjuk kärra!