Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Njoooo.. Nog är det så. Lite förresten... Fick spä ut med mer juice i 2 vändor. Var typ 124 år sedan jag drack detta så jag hade glömt bort fördelningen..;-)Erkänn! Det är lite Campari i oxå, eller hur?!?
förstår det, det är inte ofta man ser en sådan fin top time på KS. Självklart måste man köpa den dåDet är några stycken som är sugna på den här på KS, det är faktiskt klockan jag använder minst. Fast den är nyservad å allt. Men kan inte låta den lämna boet än. Men den kommer ryka ngn vacker dag , när jag inser att den verkligen bara samlar damm !
Ska ha dig i åtanken då, precis som jag sagt till dom andra![]()
Njoooo.. Nog är det så. Lite förresten... Fick spä ut med mer juice i 2 vändor. Var typ 124 år sedan jag drack detta så jag hade glömt bort fördelningen..;-)
förstår det, det är inte ofta man ser en sådan fin top time på KS. Självklart måste man köpa den då![]()
Va fan, han sa till mig att vi bara får umgås på helgernaUmgås med Leif.
Hälsa!! Var på tok för länge sen jag snacka med honom..Umgås med Leif.
Oerhört vacker!Tavlan är brun
![]()
![]()
Middag på Facil i Berlin.
![]()
Porrklocka numero uno!En öl till tack!
![]()
Skäms ännu mer eftersom det handlar inte om han/hen utan om mig och mina barn. Att citera sig själv tyder på dåligt omdöme. Ändå inte OT eftersom det är jag och min klocka!Skäms för att beställt springbars removers och springbars för Rolex och Tudors för att hans ovetande barn skall ge pappa en present han vill ha...
Tips på omslagspapper?![]()
Porrklocka numero uno!
Har du möjligtvis ett wristshot på den?Jo sannerligen.
Har du möjligtvis ett wristshot på den?
Jag orkar inteFinns en massa!
![]()
![]()
Jag orkar inteFan vad cool den är!
Onekligen, ny? Aldrig stött på den tidigare i någon trådDen är lite udda, allt annat tenderar att bli vardagsmat här![]()