• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Är bezel bytt eller är tavlan brun?

Tavlan är brun

image.jpeg

image.jpeg

Det är några stycken som är sugna på den här på KS, det är faktiskt klockan jag använder minst. Fast den är nyservad å allt. Men kan inte låta den lämna boet än. Men den kommer ryka ngn vacker dag , när jag inser att den verkligen bara samlar damm !
Ska ha dig i åtanken då, precis som jag sagt till dom andra :p
förstår det, det är inte ofta man ser en sådan fin top time på KS. Självklart måste man köpa den då;)

Denna klocka har varit med mig 4000 meter över havet i Schweiz på skidresa och 20 meter under havet i Grekland, och här har ni henne i det guldiga solnedgångs-ljuset i Malmö, bild tagen för ca en timme sedan. Jag älskar klockan förutom att den går ca 7 sekunder för snabbt per dygn, men det går att justera. Bär den 24 timmar om dygnet och tar av den en gång i veckan för grundlig rengöring och för att ställa bak tiden något. Kan varmt rekommenderas till alla som vill ha ett automatiskt urverk och är förstagångsköpare.
IMG_1462.JPG

Inne på dag 8 i min vardagsrumstenovering idag. Hatar mitt liv just nu och min lägenhet är en misär. Men jag blickar fram emot ca 35 lök som jag sparar på att göra jobbet själv som ska omvandlas till en 25-årspresent till mig.
image.jpg

Psst. :rolex: :rolleyes:

Skäms för att beställt springbars removers och springbars för Rolex och Tudors för att hans ovetande barn skall ge pappa en present han vill ha...
Tips på omslagspapper?
image.jpg
Skäms ännu mer eftersom det handlar inte om han/hen utan om mig och mina barn. Att citera sig själv tyder på dåligt omdöme. Ändå inte OT eftersom det är jag och min klocka!
Lägger mig snart. Men jag kommer att maskera att jag blir nöjd.
image.jpg

Tillbaka
Topp