Onekligen, ny? Aldrig stött på den tidigare i någon tråd![]()
Relativt ny.
Ovanligt i form av att den har Box & Papper med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Onekligen, ny? Aldrig stött på den tidigare i någon tråd![]()
Hur grymt som helst, stort grattis så härRelativt ny.
Ovanligt i form av att den har Box & Papper med![]()
Hur grymt som helst, stort grattis så här
i efterhand, ta hand om den!
finns bara en karriär med den klockanHar inte postat den därför den inte synts
Ska vara snäll mot den men har lovat mig att inte anta den karriär den vill att jag ska ha!
Gubben börjar bli gammal
Har du svårt att kolla tiden med alla de där visarna?
Surjämte!!Gubben börjar bli gammal![]()
Man kan aldrig få nog av fredag och därför duger det inte att tryna halva dan. Se så, starta nu tråden du mutat in äganderätten tillHar du svårt att kolla tiden med alla de där visarna?
Det är fredag ända till midnatt. Det hade även varit fredag jättelänge innan du skrev det här inlägget.
Den som väntar på ngt gott...
Vem sover egentligen?! Den har snart varit igång 45 minuter...Man kan aldrig få nog av fredag och därför duger det inte att tryna halva dan. Se så, starta nu tråden du mutat in äganderätten till![]()
Jag gjorde nr 2, var lite busyVem sover egentligen?! Den har snart varit igång 45 minuter...
Ah, det förklarar lite grand hur det kommer sig att @Rozzy har så väldigt manliga händerIdag testar jag och klockan snapseed.
![]()
![]()
Jag har manliga händer med eller utan Snapseed...Ah, det förklarar lite grand hur det kommer sig att @Rozzy har så väldigt manliga händer(Han tar för övrigt fantastiska bilder på sköna klockor och har tipsat om Snapseed, https://klocksnack.se/threads/fotografera-klockor-måste-man-köpe-en-fotostudio-för-en-ziljon-kroner-eller.42366/#post-1002288)
Kul med före/efter bilder. Skall prova Snapseed på mina bleka kontorslabbar...![]()
Betvivlar jag inte och har aldrig sagt...Jag har manliga händer med eller utan Snapseed...![]()
Den första är faktiskt också lite fixad. Men inte så mycket.Ah, det förklarar lite grand hur det kommer sig att @Rozzy har så väldigt manliga händer(Han tar för övrigt fantastiska bilder på sköna klockor och har tipsat om Snapseed, https://klocksnack.se/threads/fotografera-klockor-måste-man-köpe-en-fotostudio-för-en-ziljon-kroner-eller.42366/#post-1002288)
Kul med före/efter bilder. Skall prova Snapseed på mina bleka kontorslabbar...![]()