Här kommer ännu en..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym match som hade det mesta förutom mål! För gunners naturligtvis!Sitter på Heathrow och väntar på planet hem efter gårdagens match på Emirates.![]()
![]()
Tog halvdag på jobbet, tänkte fylla kylskåpet med blåbärssylt! Men dessvärre så hittar jag mer kantareller en svamp!
![]()
Hustrun säger Kantarellomelett och Blåbärspaj.Färdig rensat, nu sitter jag och funderar vad jag ska göra med dagens skörd?! Blåbärspaj?! Blåbärssmoothie, Kantarellburgare, kantarellomelett, Hm...
![]()
Ser ut som Afrika, innan jag googlade och upptäckte att det är Kroatien. Där ser man. Cool!krka nationalpark
![]()
Som en annan värld när man väl kom in i själva parken, oerhört mäktigt! En rad väldigt häftiga vattenfall flyter genom floden där. Rekommenderas! (Högsäsong=som att tränga sig genom en konsert ungefär, fick jag även lära mig..)Ser ut som Afrika, innan jag googlade och upptäckte att det är Kroatien. Där ser man. Cool!
Djurspillning plus klocka, kan det bli bättre ?
Din lilla livsnjutare där...Börjar bli mätt men ett glas till slinker nog ned.
![]()
Boom. Snyggt!Satte upp en tavla jag beställt. Återstår att skarva bort brytaren och snygga till spotlight-sladden.
![]()