Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Krya på dig!I söndags eftermiddag bestämde sig min kropp att flyga 8m och plantera axeln på småsten och stubbar i endurospåret.
Har blivit så jävla mycket sämre, nästan spysmärtaDå får jag och GMT mysa på akuten ett tag - vridningen indikerar när jag tog nummerlapp.
![]()
Tack! De är bara smärta, kan alltid ha det värreKrya på dig!
Prius?
Mycket mycket bra!Panerai Tisdag
![]()
riktigt fet klockaEfter en lång dag får det bli en pizza och öl till middag![]()
![]()
Hehe, ny beställd hos AD
Grattis!Jag gjorde det! Det vill säga att jag la min första lön i arbetslivet på en Aquaracer som fick följa med mig hem från Nymans Ur ikväll...
Krya på dig! Finns massor av timmar att spendera på KS. Välj att sortera så äldsta trådarna visas först.I söndags eftermiddag bestämde sig min kropp att flyga 8m och plantera axeln på småsten och stubbar i endurospåret.
Har blivit så jävla mycket sämre, nästan spysmärtaDå får jag och GMT mysa på akuten ett tag - vridningen indikerar när jag tog nummerlapp.
![]()
Bra klockaJag gjorde det! Det vill säga att jag la min första lön i arbetslivet på en Aquaracer som fick följa med mig hem från Nymans Ur ikväll...
Ja. En Prius+ om man skall vara exakt. Känns bra att gå över till hybrid då jag kört V6:a de senaste åren.
Som en promenad genom ett gammalt bibliotek. Tack för kryapåandet, uppskattas!Krya på dig! Finns massor av timmar att spendera på KS. Välj att sortera så äldsta trådarna visas först.![]()
Ja. En Prius+ om man skall vara exakt. Känns bra att gå över till hybrid då jag kört V6:a de senaste åren.
Tackriktigt fet klocka![]()
Helrätt, hybrider är framtiden.Ja. En Prius+ om man skall vara exakt. Känns bra att gå över till hybrid då jag kört V6:a de senaste åren.
Snygg entré in i arbetslivet!Jag gjorde det! Det vill säga att jag la min första lön i arbetslivet på en Aquaracer som fick följa med mig hem från Nymans Ur ikväll...