Noterar en sjukt Cool 911 på östermalmstorg...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Smyg paketöppning av värsta sortenÖppnar paket som precis kom med DHL. Damn you som gjort inlägg i 16570-tråden...
![]()
"Kyttenmörken" från Hamburg,
![]()
Så jäkla läcker den där!Iwc idag
![]()
Original 2.7 RS från 1973??Noterar en sjukt Cool 911 på östermalmstorg...
![]()
![]()
Byta?Iwc idag
![]()
På sjukan?Klocka åker på snart men hela morgonen har det sett ut så här![]()
Tack, den är verkligen krispig den tavlan, fin finish.Så jäkla läcker den där!
Hehe, 7-8 stycken isfByta?(se min bild ovanför din)
Numera även postat i lämplig tråd!Smyg paketöppning av värsta sorten![]()
Nej då. Morgonrocken som är på baraPå sjukan?
Skönt att höra!Nej då. Morgonrocken som är på bara![]()
Hehe jag såg det, bra jobbat !!!Numera även postat i lämplig tråd!![]()
Jo läste ditt inlägg om det. Riktigt kul!Tack! Det är en sen sjuttiotalare som jag hittade i NOS-skick (fick pilla bort plastskydd) och satte på ett snyggare armband i ålskinn!
Lite roligt med tillverkaren och histprian bakom. @Equilibrium har första ching på den...
ingen aning, de är väl sjukt ovanliga och värda miljoners, tog bilnumret, men har glömt det...Original 2.7 RS från 1973??![]()
Mycket trevlig, osäker på äktheten men en g kaross med rätt delar och i det skicket om ej äkta minst en miljon.ingen aning, de är väl sjukt ovanliga och värda miljoners, tog bilnumret, men har glömt det...