MariaE
Silver
Jag har inte glömt ett smack, jag har aldrig haft kunskapen.Komplexa tal... Oj, vad mycket jag har glömt genom åren![]()
Min lillebror har mycket höga tankar om mig. Jag fortsätter låta honom tro att jag är ett geni.
![Happy :happyhappy: :happyhappy:](/styles/baisik/xenforo/smilies/happy.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har inte glömt ett smack, jag har aldrig haft kunskapen.Komplexa tal... Oj, vad mycket jag har glömt genom åren![]()
Högstadienivå på den kommentaren. Antar att jag fick många gilla som ett sorts välkomnande till forumet kanske? För övrigt är det min bild och klocka. Vad gäller avataren så har många här på forumet en bild från internet.
Kvinnlig list.... SuckJag har inte glömt ett smack, jag har aldrig haft kunskapen.
Min lillebror har mycket höga tankar om mig. Jag fortsätter låta honom tro att jag är ett geni.![]()
En klockbränna som heter duga. Bra där!Dages klocka sitter i windern och det är tomt på tronen för fredagens. Är öppen för förslag.
![]()
Tyvärr kan jag inte vinna något eftersom det är min tävling.En klockbränna som heter duga. Bra där!
Jag beundrar dig också efter att kaklat köket med lite hjälp från oss.Jag har inte glömt ett smack, jag har aldrig haft kunskapen.
Min lillebror har mycket höga tankar om mig. Jag fortsätter låta honom tro att jag är ett geni.![]()
Då skulle du se mitt staket , min toalettmontering och min taklagning. Grymt händig denna veckan.Jag beundrar dig också efter att kaklat köket med lite hjälp från oss.![]()
Du vet... tänk orange.Dages klocka sitter i windern och det är tomt på tronen för fredagens. Är öppen för förslag.
![]()
Vi/jag finns alltid här för dig.Då skulle du se mitt staket , min toalettmontering och min taklagning. Grymt händig denna veckan.Men Zodiacen hjälpte mig att slå ner de 90 jordankarna, utan den och er fina kakelsupport så hade min stuga varit ett ruckel.
Förstår inte din nya profilbild, du verkar ju ha koll på allt, dessutom är du ju mycket vackrare. Däremot kommer jag att köra Camo i morron, du har förststjing om efterfrågan blir stor.Du vet... tänk orange.![]()
Du vet vägen till mitt tickande hjärta du.Förstår inte din nya profilbild, du verkar ju ha koll på allt, dessutom är du ju mycket vackrare. Däremot kommer jag att köra Camo i morron, du har förststjing om efterfrågan blir stor.![]()
Så ung och redan fått pacemakerDu vet vägen till mitt tickande hjärta du.
Profilbilden är jag när jag är själv med småbarnen och renoverar i stugan UTAN min beater.. Känner mig lite som Patsy fast en aningens mindre glamorös i blåkläder..
Att en bild från internet på en klocka från ett modeföretag får så många "gilla"![]()
Oooh, cat fight!!!Högstadienivå på den kommentaren. Antar att jag fick många gilla som ett sorts välkomnande till forumet kanske? För övrigt är det min bild och klocka. Vad gäller avataren så har många här på forumet en bild från internet.
Nu!
Oooh, cat fight!!!
Skämt o sido, som @jabla skriver, vi har så få tjejer på forumet så all tillökning är välkommet! Apropå det, välkomna både @LadyA och @Madame , ni är ju bägge nya på forumet! Mycket roligt och uppskattat med lite förstärkning på damsidan, det leder till lite mer nyansering i trådarna och förmodligen än trevligare stämning här. Extra roligt att ni bägge tycks uppskatta mindre och femenina ur.
Nu lite skolbänken för er. Citat: -"klocka från modeföretag" med avseende på Chanel. Visst, Chanel är inte ett av de gamla anrika klockhusen men de har på senaste åren seriöst börjat satsa på finare ur;
http://mobile.nytimes.com/2010/03/19/fashion/19iht-acawchan.html?referrer=&_r=0
Tex så har man ett samarbete med självaste Audemars Piguet gällande verken;
http://www.thewatchquote.com/Chanel...18K-yellow-gold-and-black-ceramic-No_6304.htm
![]()
På samma sätt är juvel och smyckes företagen mkt respekterade hos oss mer erfarna och kloka;
Cartier - uppfann i princip armbandsuret (med modellen Santos till piloten Santos)
Chopard - otroligt fina klockor och speciellt urverk med sina L.U.C.
Bulgari - stentuffa klockor (jag har själv en tung dykare!)
Dessa utvecklar helt egna urverk och tillverkar sina klockor själva.
Sedan finns det ju fler modemärken som Louis Vuitton, Hermes, Ralph Lauren mf som gör riktigt fina häftiga ur, absolut inget skräp.
Sedan finns det ju alltid andra modemärken som sätter sitt namn på klockor, men de behöver vi inte nämna här för den goda stämningens skull...
Sedan vad gäller avatarer, ja, även jag har trots mitt fotointresse snott en bild från nätet. Min bild är på en vacker kvinna jag beundrade mycket i tonåren, kan ni lista ut vem?
//Rozzy![]()
Låter som en bra och varierad samling! Pateken låter spännande, dam eller herr?Tack för all info Rozzy!
Provade faktiskt den där Chanel J12 med AP verk, men var för stor.. Tror den är 42 el 43mm. Min gräns går vid 40mm. Annars har jag lite av varje, både stora sportiga klockor som Daytona och Chopard till mindre och eleganta som Chanel Premiere, Patek från -46, Rolex Cellini Orchid med olika färgglada band. Bilder dyker upp framöver
Ser fram emot en rolig tid här på forumet!
Hmm kan det vara Farrah Fawcett ?
![]()
Låter som en bra och varierad samling! Pateken låter spännande, dam eller herr?
Ser fram emot att klockorna presenteras efter hand.
Fel donna dock, denna är ganska intern och inte kändis numera.![]()
Sedan vad gäller avatarer, ja, även jag har trots mitt fotointresse snott en bild från nätet. Min bild är på en vacker kvinna jag beundrade mycket i tonåren, kan ni lista ut vem?//Rozzy![]()
Välkommen @Madame !Dam Patek
Som ett smyckesarmband.
Får klura på lite till på den där donnan ..
Så klart! Jenna De Rossnay.
Inte aktiv längre. Men tog ett återfall i Tarifa för några år sen. Inte bästa stället när man inte stått på en bräda på 15 år och dessutom (lite för kaxig) plockade ut en för liten... Kommer nog hoppa på igen. Kanske ta en avrostningskurs och testa nya grejjer. Det har nog hänt en del med prylarna sen 1991 då jag sålde och köpte dykutrustning istället. Nästa sommar, nästa sommarSå klart! Jenna De Rossnay.
https://klocksnack.se/threads/hur-varför-orsaken-betydelsen-till-ditt-nick-på-ks.30354/page-5
En vindsurfingbroder alltså? Fortfarande aktiv eller dags för återfall?![]()