Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det för sort på jyckarna? Själv tog jag en semesterdag för pakethämtning. Har också en jycke som gillar att sova.
![]()
Grym bild..
Tack. Hon är hemskt intresserad av den.Grym bild..
Den där är riktigt fin !!!
Mycket nöjd med denna nykomling. Blir nog sommarbeater i år.
![]()
(Tackar!) Önskar bara jag hade ett makro-objektiv som kunde ge klockan lite rättvisa. Det är svårt att få med skimret från visarna på bild.Den där är riktigt fin !!!
(Tackar!) Önskar bara jag hade ett makro-objektiv som kunde ge klockan lite rättvisa. Det är svårt att få med skimret från visarna på bild.
Har en D5000 (DX)-systemkamera. Ska köpa till ett 40mm makro-objektiv till tänkte jag. Kostar bara 2000kr, men unge på g, så vet inte riktigt hur ekonomin kommer kännas närmaste tiden, så det får dröja lite.Köp macroringar då ?
Eller har du en kompaktare ?
Japp, en högställd, släthårig madame.Jackrussell terrier och Cocker spaniel. Din ser också ut som en JRT!?
Satan vad snygg den var.Den här har knappt fått vila sen jag plockade upp den i söndags.
![]()
Har en D5000 (DX)-systemkamera. Ska köpa till ett 40mm makro-objektiv till tänkte jag. Kostar bara 2000kr, men unge på g, så vet inte riktigt hur ekonomin kommer kännas närmaste tiden, så det får dröja lite.
Hehe vänta bara tills det riktiga Seikoberoendet biter dig...Den (GS) har närmast organiska former. Lite samma med Sumon och jag tror det är delvis därför jag man lätt blir förälskad. Allt annat jag har är vasst och nästan oskönt att röra vid utom mina Seiko![]()
Vackraste OMEGA...som finns.