Vackraste OMEGA...som finns.
Din bild gör mig verkligen sugen på en speedy.
Vad heter just den här modellen med planeterna? Moon to mars?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vackraste OMEGA...som finns.
Din bild gör mig verkligen sugen på en speedy.
Vad heter just den här modellen med planeterna? Moon to mars?
Ojoj inte dum alls. Spencers gamla?Den här har knappt fått vila sen jag plockade upp den i söndags.
Bra puts på den! Väldigt fint skick.![]()
Kan bara inte låta bli att posta![]()
Din dotter är något speciellt, minns jag inte fel så klottrade hon ner pappas ben fullständigt...får byxor och skor fyllda med sand av en liten tjej som just lärt sig behärska en spade!!
![]()
Fan Målarn så snyggt så snyggt!
Schysst tid! Men varvtempot kan ju inte stämma?Slickar såren efter Kungsholmen runt loppet.... Ikväll får man några bira för besväret....
![]()
Schysst tid! Men varvtempot kan ju inte stämma?
Schysst tid! Men varvtempot kan ju inte stämma?
Drönare.... Livsfarliga!!!Bra jobbat, själv stog jag i köket och tittade ner på alla er galningar. Blev alldeles utmattad
Vad var dealen med alla som hade gul tröjja, verkade som alla med gul tröjja gick eller va på gränsen att svimma![]()
Lunch på
![]()