Roland Casselbrant
Basic
Fick bli lite polsk-kinesisk kvalitet idag. Den är rätt snygg dock så vi får väl se hur många år den hänger med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Daytonan ett måste, ser till att vilotiden på köttet blir 100%Grillat med fokus på fräscha grönsaker.
Grillat med fokus på fräscha grönsaker.
Testar lite rom, ett trevligt lördagsnöje
Tack, tack, det är en trevlig modell.Alltså fy fan vilken snygg klocka.....jag var ute efter den som fanns på blocket, men tydligen var jag någon timma sen med att höra av mig
Hur som.....JÄVLIGT SNYGG
Hur känns gummit? Tycker du klockan sitter bra på handleden?Tack, tack, det är en trevlig modell.
Inte ska du köpa en sådan klocka på blocket.
Kolla med @ROB-1832 de kan säkert hjälpa dig till en trevlig affär.
Gummi? Sitter riktigt bra, Här finns lite tankar kring Oysterflex.Sitter och dreglar över @Pelarn65 dinka...så jävla fräsch. Och uppdaterar UPS online och tror att det ska få mitt Rubber B snabbare till mig.
Hur känns gummit? Tycker du klockan sitter bra på handleden?
Ha, ha. Roligt fula klockor. Absolut inte min smak även om jag gillar godis...Funderar på vilket lördagsgodis jag ska ta med på joggingtur
Vi fann ju varandra jag och @daviden vad mer kan man önska.Loppis?! Och det missade jag? Några fynd?
Beställning via en app?Ser gott ut. När kan vi komma?
Har suttit på restaurang och väntat på maten en timme nu!!! Huuungrig!
Riktigt fin, Hmmm nu blev jag köpsugen.Testade nya orisen på Franks idag.
Hur kändes den efter flera sekunder på armen? Antar att det var före och efter bild.Testade nya orisen på Franks idag.
Beställning via en app?
Pinchos?Japp! Hur visste du det?