Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Se nu till att välja rätt par skor till klockan. Ser ut som du har några att välja mellan.Lugn hemmakväll, ger min vintage Omega lite förtjänad handledstid. Konstaterar att lumen är anmärkningsvärt bra![]()
![]()
Gjorde det redan igår.
Ha, ha. Roligt fula klockor. Absolut inte min smak även om jag gillar godis...![]()
En madam med giftig tunga, vajert !De förtjänar bara mitt svett!
Vart på Island är du ?Friluffade tidigare idag på Island.![]()
Pinchos?
Reykjavik!Vart på Island är du ?
Gjorde det redan igår.![]()
Ah turister hahaReykjavik!
Jobbresa! Hyrde bil tidigare idag och kämpade oss 3 mil från gullfoss, enbart för att äta en burgare på något hak och vända tillbaka pga konferens. Dålig framförhållningAh turister haha![]()
The golden circle är ju klassisk bland besökare, hoppas du haft det bra !Jobbresa! Hyrde bil tidigare idag och kämpade oss 3 mil från gullfoss, enbart för att äta en burgare på något hak och vända tillbaka pga konferens. Dålig framförhållning![]()
Fetaste bilhandlarhänget hittills!!Grannen visar stolt upp sin AP ROO, tycker det var lite synd den var en "tickare" bara
![]()
Ja den är utdragen.Riktigt fin, Hmmm nu blev jag köpsugen.
Är kronan utdragen? ser mysko ut.
Den klickade inte riktigt men det är nog pga siffrorna. Hade bråttom så hann inte testa så mycket. Legend divern är snyggare i mitt tycke.Hur kändes den efter flera sekunder på armen? Antar att det var före och efter bild.
Gillar själv Oris efter att ha provat passarounden.
Körde på hemmamys ikväll, pallar inte trängsel och usel service på festivalkvällar.Jag vet.... Är lite efter.
Den kommer ju på systemet i september.
LLD är en riktigt prisvärd skön klocka. Kan inte bli fel.Ja den är utdragen.
Den klickade inte riktigt men det är nog pga siffrorna. Hade bråttom så hann inte testa så mycket. Legend divern är snyggare i mitt tycke.
Körde på hemmamys ikväll, pallar inte trängsel och usel service på festivalkvällar.
Finns ett eftertraktat band här med ditt namn.
Betalt redan så det är väl VetteFreddes om man får en tur.Jasså? Vilket då? Lars-gunnars?![]()
Betalt redan så det är väl VetteFreddes om man får en tur.![]()
I vetten.
Snygg Edit.Nu trillade polleten ner. Haha.
Ja, det får vi ordna. Får bli sista rundan.
Ska snart upp på lyften för nya uppdateringar med sidepipes osv...
I vetten.
Vill jag gärna, hade en Ford Galaxie -64 som min första bil och har en arbetskamrat som haft en senare vette under sin ungkarlstid och har bett om att bara få se din.Du hann svara innan jag redigerade! Klart imponerad.. Eller förskräkt!
Klart. Tycker du ska köra den också.
Måste ju skor som matchar allt tänkbara utstyrslarSe nu till att välja rätt par skor till klockan. Ser ut som du har några att välja mellan.Vad är det för ref på klockan? Ser fin ut på bilden.