RangerExplorer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
RangerExplorer?
En nästan helt ny Ford Ranger
Grattis i förskott, ser fram emot bilder!
Hade det varit en Explorer hade jag valt helt andra bilder i min gåta
Den avgjort råaste, mest 'yxhuggna' av Rolex designer...Vi njuter av varandra.
Äh, släng in en bild på "Walker Texas ranger" vetja !
Tråkigt, hoppas det inte är något allvarligt.Vissa lägger pengarna på klockor... andra lägger det på veterinärkostnader.
Måste vara ett litet djur...syns inte någonstans.Vissa lägger pengarna på klockor... andra lägger det på veterinärkostnader.
Taffligt av mig med texten ovan. Inte ok. Har själv haft en hund i tretton år som avlivades förra veckan. Då var jag inte så tuff..Måste vara ett litet djur...syns inte någonstans.
Njä. Ett måndagsexemplar till hund, vi är ganska härdade sen 6 år tillbaks. Så det blir nog bra denna gången också.Tråkigt, hoppas det inte är något allvarligt.
Nja.. inte så liten. Han var svår att fånga på bild, 26 kg hund låg gömd under min stol.Måste vara ett litet djur...syns inte någonstans.
Njä. Ett måndagsexemplar till hund, vi är ganska härdade sen 6 år tillbaks. Så det blir nog bra denna gången också.
Ogilla! Dom där djuren.. Vi har för tredje året i rad lyckats överskrida maxbeloppet för vad försäkringsbolaget utbetalar. Många klockor har han kostat.Själv har jag två måndagskatter
Godmorgon!
Idag blir det en biltur genom Uknadalen för shopping i Linköping.
Lugnt och fint.
Just det.NOMOS utan läder?!
Nej tyvärr. Har inte ens sett den?!Krabban mår utmärkt, vi morgonmyser lite innan hundpromenad och jobb.
Är du möjligen köparen av krabba nr 2 som jag sett på sälj? Eller är den kvar i @Kettil s ägo?
Tiden läker alla sår. Då borde klockköp vara helt smärtfritt.Nej tyvärr. Har inte ens sett den?!
Den har fångat mitt intresse rejält så jag ska hålla ögonen öppna i framtiden. Nu måste jag slicka de ekonomiska såren efter lite för många klockinköp den senaste tiden. Hoppas vovven känner sig bättre!
Krabban mår utmärkt, vi morgonmyser lite innan hundpromenad och jobb.
Är du möjligen köparen av krabba nr 2 som jag sett på sälj? Eller är den kvar i @Kettil s ägo?