Årets sommarklocka?
![]()
Sommarklockan 2014 ju! Eller 12-13-14 om man frågar @par401
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Årets sommarklocka?
![]()
Ser bra ut, kul att mixa lite!Royal Steel på jubilee med hyfsad passform.![]()
Fan vad grym den är på oyster!Mot kolgruvan
![]()
Denna klocka kommer man nog aldrig göra sig av med, hur går det för dig att vänja sig med 36mm?Fan vad grym den är på oyster!
Absolut! Skulle önska ett lite stabilare jubilee bara. Detta är ett EBay-rassel.Ser bra ut, kul att mixa lite!
Framåt skulle jag säga. Den hade gärna fått vara 2mm större men jag gillar den som den är också.Denna klocka kommer man nog aldrig göra sig av med, hur går det för dig att vänja sig med 36mm?
fredagstråden, vad blir det OQ eller BBFramåt skulle jag säga. Den hade gärna fått vara 2mm större men jag gillar den som den är också.![]()
Tack för titten, alltid lika trevligt! Men 1 måste vara fejk.....LollipopGTG
Members only!
![]()
Återstår att sefredagstråden, vad blir det OQ eller BB![]()
Väntar med spänningÅterstår att seBBn sitter på just nu iaf. Du kanske blir överraskad. Det kanske blir något helt annat
Och vilken är det!? Lägger du upp i "är den här äkta?" tråden?Tack för titten, alltid lika trevligt! Men 1 måste vara fejk.....
Kul!! Väntat länge på att en Cricket ska dyka upp. Håll hårt !39mm ren lycka!![]()
Utmanar @mattande @MariaE och @Mekmek
Kör detta band i morron, jag kommer att göra det.
![]()
Vet att @Holmqvist gärna vill men han har inte fått sitt ännu.![]()
Klart ja är på!Utmanar @mattande @MariaE och @Mekmek
![]()
Har @Omen varit i farten nu igen? Det är ju själva fan...Äter blåbär
![]()
![]()
Hahaha.. fick mitt läckra band idag. Får se om jag kan knöka på det på en klocka eller om jag måste köpa ny klocka.Utmanar @mattande @MariaE och @Mekmek
![]()
16613 ska va på länk!!!Testar nya bandet och spännet på min 16613 hiss/diss?
![]()
![]()
![]()