Jimpa
Silver
Läckerbit!! Drömmer om en liknande sooon i hopePå väg till London med gamla TFHS-kompisar. Kul att se vad alla gör. Tvekade in i det sista men detta får bli en DJ-weekend. Jag är ju ändå ledig...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Läckerbit!! Drömmer om en liknande sooon i hopePå väg till London med gamla TFHS-kompisar. Kul att se vad alla gör. Tvekade in i det sista men detta får bli en DJ-weekend. Jag är ju ändå ledig...
Håller med känns fel på nått sätt med läderband på denna16613 ska va på länk!!!
Nä men det var väl okej, kul som variation, bandet och spännet var snyggt!
Jag tyckte iaf det var grymt. Men du får bjuda på bättre bilderTestar nya bandet och spännet på min 16613 hiss/diss?
Får klockan att se billig ut tyvärr...Testar nya bandet och spännet på min 16613 hiss/diss?
HissTestar nya bandet och spännet på min 16613 hiss/diss?
Vad är det för ban?, ser lite blankt ut för att vara bra läder. Ett blå perlon gör sig finare på din klocka:Testar nya bandet och spännet på min 16613 hiss/diss?
Hämta ny klocka?Kör... Och har gjort ett tag.
Hämta ny klocka?
Det är ett Hirsch bandVad är det för ban?, ser lite blankt ut för att vara bra läder. Ett blå perlon gör sig finare på din klocka:
Så nu kanske de syns lite bättreJag tyckte iaf det var grymt. Men du får bjuda på bättre bilder
Såg bättre ut nu, det funkar!Så nu kanske de syns lite bättre
FML (fläsk med löksås) på en fredag?
Schysst bild på en ännu schysstare klocka!Har lite svårt att lägga ifrån mig förra veckans klocka. Klart egen lumesignatur med bara kvartsindex och visare.