Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte konsigt att det är så få bilder när man blir tillsagd att skärpa sig.Vet att jag är i minoritet här, men jag föredrar utan tvekan coke före pepsi . Inte ofta men ser coke tyvärr ( @Denke brukar vara pålitlig), men när man gör det kan väl bilden i alla fall vara skarp? Kalla mig gärna petig, men en så fin klocka förtjänar en bra bild, eller hur ... ? Snälla, gör om och gör rätt!
Ooups, BUSTED! Lås trådenHåller du på med en sån där smygpaketöppning som blivit poppis på sistone ?
Ahhhh! Det gjorde jag var du nära att köpa den?Ahhh, Trodde du köpte den som såldes igår!
Kommer snart en kompis till din, då blir det Hej intrådenKör på Liseberg idag
Kör på Liseberg idag
a det tycker jag 'Undra om man ska slå till..
Yes det är 007 på grått natoÄr det 007? Ser bra ut med nato!
Kommer bli riktigt bra när det är färdigt!!Betraktar förfärat röran i källaren när hantverkaren bilat upp golvet för renovering av badrum.
Är ju vatten där redan nu, så kanske skall köra det som pool istället?