En drömtrio för mig! Och vad kul att du verkar ha fått en bättre kamera så att man verkligen ser hur vackra dem är!![]()
Drömduo menar du väl, eller tänkte du innefatta din speedy också?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En drömtrio för mig! Och vad kul att du verkar ha fått en bättre kamera så att man verkligen ser hur vackra dem är!![]()
Hahah, såklart! Nä men jag hoppas på att aldrig behöva sälja min speedy då jag verkligen gillar den. Jag skulle känna mig ''ganska nöjd'' med min Speedy, en 1680 och en 1675. Förhoppningsvis så har jag en 1680 innan sommaren är överDrömduo menar du väl, eller tänkte du innefatta din speedy också?![]()
Raggarna håller sig på lagom avstånd från Malmö alltså...![]()
Nej, men har många gånger funderat på att köpa något fint mörkbrunt läderband![]()
Gillar dina länkar till YouTube men saknar verkligen OTV!
/John R
Den som lever får se!Gillar dina länkar till YouTube men saknar verkligen OTV!
Det kan man nog säga. Det kommer att bli ett jäkla liv inatt här. Träffen/crusingen slutar kl 01:00. Så ni Malmöbor kan gå säkert på era gator ikväll.![]()
Tallriken?Nr 1! Så jävla clean
Loake? Ser precis ut som mina - bra val alltså![]()
Putsar skor
Loake? Ser precis ut som mina - bra val alltså![]()
Sjukt fin!Lunch på
![]()