Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Får kolla om det finns till nexus 6an!Tack!
Iphone med "makro"-tillsats och gynnsamt ljus. Ibland funkar det med det enkla.
Den funkar till Nexus också. 199 spänn:Får kolla om det finns till nexus 6an!
Grattis till nyförvärvet! Hoppas den mättar suget efter APn lite grannÄr ledig denna tisdag och tillbringar min tid med denna nya fantastiska varelse. Super nöjd är bara förnamnet!
Grattis till nyförvärvet! Hoppas den mättar suget efter APn lite grann
grattis, de är riktigt fina de där!Är ledig denna tisdag och tillbringar min tid med denna nya fantastiska varelse. Super nöjd är bara förnamnet!
Är ledig denna tisdag och tillbringar min tid med denna nya fantastiska varelse. Super nöjd är bara förnamnet!
Horhuset eller?Pitstop i Hipsterstull
Yeah, rätt bra spanplats ändåHorhuset eller?
Spännande :O paketöppning ikväll?Köper klocka
Spännande :O paketöppning ikväll?
Kom igen nu! Det där är bara taskigt mot oss nyfiknaHinner nog inte ikväll, imorgon definitivt!
Det köper ja, deal!Hinner nog inte ikväll, imorgon definitivt!
Sälj grejerna och satsa på en klocka istället Bara en tanke...Har förmodligen det sämsta fiskeåret någonsin... vill bara bara kasta grejerna i sjön och svära, haha.
Sälj grejerna och satsa på en klocka istället Bara en tanke...
Grattis! Behåll fiskegrejerna! En schysst klocka har du redan!Det vände! 2kg båge