Vi kollar självklart på fotbollen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
2-0 i baken hittils. It sucks!
Jag påstod inte att jag visste vad jag höll på med!Du menar har sönder tomaten.
Men du medgav att du lagade den...Jag påstod inte att jag visste vad jag höll på med!
Du missar inget om du bangar fotbollen i alla fall...Idol eller fotboll... Faaaan beslutsångest
Mannen ! Inser du att du är på samma ställe där som tråden grundades av @Omen ???Sitter själv här på Grand Hotell i Lund & väntar på Taxin, av baren att dömma kan jag vänta ganska länge!
Vad gör du? posta en bild och skriv
Cirkeln är sluten. Och därmed stänger vi denna tråd för gott.Sitter själv här på Grand Hotell i Lund & väntar på Taxin, av baren att dömma kan jag vänta ganska länge!
Vad gör du? posta en bild och skriv
Det gjorde han nog då han skrev nästan exakt samma sakMannen ! Inser du att du är på samma ställe där som tråden grundades av @Omen ???
Attans, nu blev jag sugen på bärs...Dricker kroatisk öl.
Så gulligt! Spara den där unika klockan. Ha ha ha...Luke Skywalker ersätter sjuan.Ny klocka från sonen. Länken är riktigt fin, Luke Skywalker på tavlan en bonus. Två kronor, sonen lite svävande kring dessas funktion.
Det där kallar jag en keeper !Ny klocka från sonen. Länken är riktigt fin, Luke Skywalker på tavlan en bonus. Två kronor, sonen lite svävande kring dessas funktion.
Precis! Gillar oysterlänken men kan bli snygg på nato också.Det där kallar jag en keeper !
Nej jag märkte det... Kröp till kojs iställetDu missar inget om du bangar fotbollen i alla fall...
Nice! Den klockan växer mer och mer på mig varje gång jag ser den!
Hehe, jobbar du imorgon? Inte jag.  Attans, nu blev jag sugen på bärs...