Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Viktigt att ligga i fas på måndag, så man kan gå hem efter lunch på fredagSöndagsjobbar lite.
/j
Lägg till en burk lingonsylt så har du klarat biffenStår med skammen här i våran lokala hemköpsbutik med att köpa grattiskort åt kärringen min ! Hade helt glömt bort att hon FYLLER 50 idag ! Får ge henne lite deg och blommor nu idag, och se till att hitta på något riktigt fint här kommande vecka !
Lägg till en burk lingonsylt så har du klarat biffen
Kul och se WEco här på KS! Snöade nämligen in på detta märke igår och googlade friskt
Rolex Submariner är generellt sett en överexponerad klockaÖverexponerad wristshot!
Så passande då!Rolex Submariner är generellt sett en överexponerad klocka
Knatteträning. Skulle vilja springa in och trycka en boll rakt i krysset. Skulle kunna se lite märkligt ut kanske.
Medusin.
Förkyld
Lite lördagsgodis.
Den som spar han har, eller kan vara Daytonans fel. Saknar ju datum.Lördagsgodis på en söndag?
Ja, jag är ruskigt nöjd med den här.Kul och se WEco här på KS! Snöade nämligen in på detta märke igår och googlade friskt
precis så är detViktigt att ligga i fas på måndag, så man kan gå hem efter lunch på fredag
Tycker det funkar utmärkt för mig.Är lite tveksam till hur faded insert passar till vitguldsindex, men tja, helt ok som omväxling till Coke.
Så jäkla snyggt på jubile. Vad heter endbitarna? Har ett jubile med 555b endbits, men det passar väl bäst på DJ?Tycker det funkar utmärkt för mig.
Tycker personligen aldrig att det är snyggt när enbart det röda är blekt.Är lite tveksam till hur faded insert passar till vitguldsindex, men tja, helt ok som omväxling till Coke.
502, 555 är för 36mm boetter.Så jäkla snyggt på jubile. Vad heter endbitarna? Har ett jubile med 555b endbits, men det passar väl bäst på DJ?