Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Respekt, betalt för att skita
Skiter på jobbet
Bästa som finns på arbetsdagen.
Skiter på jobbet
FET! Den där är fan stenhård!
Intressant! Kanske ska lämna in en fake PO med quartz där och pröva. Va ju ändå svinbilligt, från 45. Frågan är vad, 45 kameler? Nokia 3310s? Nyckelringar?Hade jag haft en PO hade jag lämnat in den här. Möllan...
snygg citizenTestar mesh på den gamle. Inte riiiktigt 18mm mellan luggarna, så inte helt optimalt, men visst blev det bra?
snygg citizen
Det var då tusan, ser guld-subs överallt nu när jag själv börjat bli sugen på en.
En liten avhyvling.Äntligen får man något mer än en gosedjurs ko av Arla, haha
Ett riktigt lyft, tänk vad färgen på ett snöre kan göra.Bytt armband (ja,snöre) till platinaklockan. Blev extremt nöjd med det vita!
Före:
Efter:
Lite mycket blått i förhållande till orange.Nu ska kontorsskorna av och ersättas med mina nya fina trailpjucks. Tissoten får vackert vila i väskan.
Jag vet.. ångrar valet av skor redan efter första passet. Skulle ha tagit de mer orangea skorna.Lite mycket blått i förhållande till orange.
Skit i o tvätta bort leran så syns bara sulorna.Jag vet.. ångrar valet av skor redan efter första passet. Skulle ha tagit de mer orangea skorna.
Men tror inte löplabbet tar tillbaks ett par lerklädda skor.
snygg klockaÖvertid i väntan på kvällens fotboll!
Ett riktigt lyft, tänk vad färgen på ett snöre kan göra.
Ser på tv i ett litet jävla hotellrum i Mörby
Men fotboll? Deprimerande. Käkar popcorn och ser Berg på 5an.Haha lät sjukt off Mörby
Kolla trean vetja
Rödljus som vanligt i göteborg...