• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Luftar en gammal favorit-Tissot och svär över att kaffebryggaren är odiskad när jag är kaffesugen. Så vad gör man då:

A: Tar sig i kragen och spenderar två minuter på att diska, eller...
B: Spenderar fem minuter på att hitta en bra fotovinkel, lägga in bilden i datorn och sen skriva ett inlägg...

Tja, bilden kommer ju här så :)

IMG_6153.JPG
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Jag vet.. ångrar valet av skor redan efter första passet. Skulle ha tagit de mer orangea skorna. :shifty:
Men tror inte löplabbet tar tillbaks ett par lerklädda skor. :bored:

Skit i o tvätta bort leran så syns bara sulorna. :)

Ultraljudstvätta dojjorna ;)

Finns det inte löpbutiker som låter kunderna "provspringa" och låta en lämna tillbaka om man inte är nöjd? Nått för dig Maria!
 

MariaE

Panerai
Ultraljudstvätta dojjorna ;)

Finns det inte löpbutiker som låter kunderna "provspringa" och låta en lämna tillbaka om man inte är nöjd? Nått för dig Maria!
Ultraljudstvätt, bra idé! Har du en jag kan få låna. ;)
Jo, det finns såna butiker. Jag tog en butik utan bytesrätt, iaf ingen bytesrätt när skorna är använda. :(
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Ultraljudstvätt, bra idé! Har du en jag kan få låna. ;)
Jo, det finns såna butiker. Jag tog en butik utan bytesrätt, iaf ingen bytesrätt när skorna är använda. :(
Trist, men du ska ju ändå lera ner skorna i höst, färgen är oviktig. Speciellt nu när orangea perioden är över :D

Tror att frakten ToR blir samma som att köpa en egen på Kjell haha
 
Godmorgon!
Snart är min Amarillohumle klar att skördas. 2 veckor till, tror jag.
Sedan blir det till att brygga sig julöl med god humlebäska.
Jag använder Amarillo, Cascade och en gammal humlesort till.
Jag har 3 st. 25-liters trycktunnor där ölet kan förvaras upp till 6 månader.
Har dock aldrig varit med om att det fått stå så länge.
Hösten är härlig!
Nu plockar jag bär och svamp så årsbehovet blir fyllt.
Fiskar kräftor till nyårsaftonens kräftskiva.
Årets behov av björkved är inplockat i vedboden. Jag och syrran har kapat och kluvit 200 m3 björkved. Nu skall den börja säljas och köras ut.
Snart blir det älgjakt!
Jag tror det här fyller ett djupt mänskligt behov. Vi är skapade för att fylla ladorna så livet kan bestå den ofruktbara årstiden.
Jag känner mig nöjd!
PICT8867 (2).JPG
 
Topp