Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lunchdags...det börjar bli prisvärt på Sandys
There's reasons for everything.Grym! fattar bara inte hur man kan lägga undan en sådan pärla i ett bankfack, skulle få tokångest att inte kunna titta/bära den när andan faller på
Nu glömde du väl ändå nåt?Tänder grillen!
Nu glömde du väl ändå nåt?
Kan man få en bild till där man ser färgnyansen på bandet bättre?Även jag kör svart Hadley Roma Cordura band idag.
Drömmer om älgstek.Om 10 timmar ska jag skjuta älg, vad gör ni om 10 timmar ?
Allt för dig JönssonKan man få en bild till där man ser färgnyansen på bandet bättre?
Bra bild ser ju bra ut, tack! Lär ju köpa ett sånt också när de finns i lager igen. Jävla bra band, eller hur?Allt för dig Jönsson
Haha brukar också kolla på porr och klocksnack samtidigt
Hörde jag Omen?Jag höll på att fixa med en faktura på jobbet idag. Med fakturanummer 116509!!
Det tog jag som ett omen att skynda hem och byta klocka till denna
Hahaha äckligt bra fångatHaha brukar också kolla på porr och klocksnack samtidigt
Hörde jag Omen?
Den där du! Nice!!
Du passar bra i fez @OmenHörde jag Omen?
Fez min herre?...Du passar bra i fez @Omen
Najs!Bytt till full set 16800
Huvudbonaden !Fez min herre?...