Den där du! Nice!!
Ska slänga på dom slitna originalvisarna som jag fick med så blir den mer nice.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där du! Nice!!
Ja de är grymma. Möjligtvis lite tjocka kan jag tycka. Men älskar kvallen och looken. Du ska få se det gröna in action på expyn imorn!Bra bild ser ju bra ut, tack! Lär ju köpa ett sånt också när de finns i lager igen. Jävla bra band, eller hur?
Kung Markatta är inte fel, var tidigt ute med ekologiska produkter.Var precis på Ica och kvällshandlade lite. Alltid när jag går förbi EKO-avdelningen blir jag sugen på Kung Markattas produkter. Jag är så gott som säker att det beror på flashbacks från barndomen och det tecknade programmet om någon annan minns? Var det inte så att han hade någon form av stridsstav i örat och som han kunde ta fram vid behov? Eller så kanske jag fick lsd i vällingen
Riktigt läcker bild.Lirar lite modernare grejer i kväll.
Riktiga klockor tåler mer än man tror.Tonåringen snodde TVdosan och plötsligt önskar jag att jag var helt tondöv. Inga vackra läten från Idol just nu. Får se hur tåligt glas Movadon har.
Var rädd om dig, klockan överlever nog.Den höll @jabla
Precis vad jag letar efter + årsklocka för mig14270 fr -92, med lughål och en "glossy turning matte"-tavla. Det finns Rolexlingo för allt . Men frågan är, ska den bytas ut mot en 1016?
Härligt, är sugen på ett grönt också men har inte hittat några bra bilder på det.Ja de är grymma. Möjligtvis lite tjocka kan jag tycka. Men älskar kvallen och looken. Du ska få se det gröna in action på expyn imorn!