• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

MariaE

Panerai
Tonåringen snodde TVdosan och plötsligt önskar jag att jag var helt tondöv. Inga vackra läten från Idol just nu. :wtf: Får se hur tåligt glas Movadon har. :nailbiting:
1442429349190-1252743873.jpg
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Var precis på Ica och kvällshandlade lite. Alltid när jag går förbi EKO-avdelningen blir jag sugen på Kung Markattas produkter. Jag är så gott som säker att det beror på flashbacks från barndomen och det tecknade programmet om någon annan minns? Var det inte så att han hade någon form av stridsstav i örat och som han kunde ta fram vid behov? Eller så kanske jag fick lsd i vällingen :)

IMG_6182.JPG
 

jabla

Sarlacc
Var precis på Ica och kvällshandlade lite. Alltid när jag går förbi EKO-avdelningen blir jag sugen på Kung Markattas produkter. Jag är så gott som säker att det beror på flashbacks från barndomen och det tecknade programmet om någon annan minns? Var det inte så att han hade någon form av stridsstav i örat och som han kunde ta fram vid behov? Eller så kanske jag fick lsd i vällingen :)

IMG_6182.JPG
Kung Markatta är inte fel, var tidigt ute med ekologiska produkter.
 
Topp