Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bilder som denna får mig att vilja skaffa en blå. Grym bild!Bond, James Bond.
Ett par 75or har jag varit med om att dela men det här får ni reda ut själv.Vi är ett par 92or om man säger som så
Bra klockval.Party med kund. Sanna Nielsen å sånt... Trevligt
Den där var tuff ! Undrar om det finns klockor med Brezhnev, hans ögonbryn var inte att leka medKör en runda med Gorby inför morgondagens klockval...
Det gör jag också. Men nu lyfter vi strax så du får vara ruggigt snabb @RicVin om jag ska hinna. Tjusig DD!
Haha...tackar, för jag väl önska dig en trevlig resa och schysst Hulk!
Tack! Mot Svalbard. Ska bli riktigt spännande!
Varför gör ni inte som alla andra? Smsar dagen innan och frågar när jag tänker vakna..;-)Det gör jag också. Men nu lyfter vi strax så du får vara ruggigt snabb @RicVin om jag ska hinna. Tjusig DD!
Knäcker en kall och krämar ur det sista av sommaren på balkongen.
Så klart du är ju den nya kalsongmodellen för Dressman. Trevlig helg "Kalsongmannen"Day-Date Fredag så klart!
Tackar! Ja, efter att ha sett din på gummi så måste jag skaffa mig en röd också.Bilder som denna får mig att vilja skaffa en blå. Grym bild!