Hehe....designen på KingMidas har diskuterats av många och åsikterna går isär, själv blev jag förälskad vi första ögonkastet.Hatad av vem ? måste vara en idiot isåntfall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hehe....designen på KingMidas har diskuterats av många och åsikterna går isär, själv blev jag förälskad vi första ögonkastet.Hatad av vem ? måste vara en idiot isåntfall
Den där var.......ja, jag skulle helt klart kunna lära mig att gilla den, gillar kombinationenSå älskad och så hatad...KingMidas, trevlig lördag!
Födelsedagsfrulle
Den är riktigt fin den där, den skäms man minsan inte för att kalla för sinBeundrar dagens och nästa veckas klocka. Glömmer mellan varven vilken grym AR den har.
Härlig bildSvampplockning på dagens agenda
TackarHärlig bild
Kan du spela tennis Goebbles ?Tennis med dottern
Vad är det för mind fuck som försigår? SubC med genomskinlig boettlock?Konstaterar att Parachrome-fjädern faktiskt ÄR blå. Jätteblå.
Exakt vad jag också tänkte, det kan inte vara en Submariner m.a.oVad är det för mind fuck som försigår? SubC med genomskinlig boettlock?
Bromance!Kärlek i Malmö
Urverket ser ut att vara ett 3186, en Franken GMT-Master II? @garfield, utvecklaExakt vad jag också tänkte, det kan inte vara en Submariner m.a.o
+1 Detta tarvar en förklaring !!Urverket ser ut att vara ett 3186, en Franken GMT-Master II? @garfield, utveckla
Det är inte praktiskt komplicerat att gräva upp ett lik på kyrkogården heller Givetvis inte riktigt samma sak, men det är ändå en anmärkningsvärd uppgradering på en Rolex.Inte svårare än att någon köpt ett boettlock med safirglas. Inte äkta rolex såklart..
Men inte nytt, eller särskilt speciellt.Det är inte praktiskt komplicerat att gräva upp ett lik på kyrkogården heller Givetvis inte riktigt samma sak, men det är ändå en anmärkningsvärd uppgradering på en Rolex.